Thursday 19 February 2009

انتخابات ایران: سید خندان می آید ولی نباید فریب خورد

رضا وشاحی

2009-02-19

کدام انتخابات

آخر انتخاباتی که آزاد نیست، انتخابات است؟ مشتی دزد هیئت موتلفه حاجی بازاری و برادر سپاهی کجا و دموکراسی کجا؟ برادر شریعتمداری بازجو و شکنجه گر کجا و آزادی کجا؟ خامنه ای ضد آزادی و حقوق بشر کجا و انتخابات دموکراتیک کجا؟ انتخاباتی که نامزدش می بایست توسط ملاهای ضد بشری که از حکم اعدام صادر کردن برای فرزندان خود هم ابایی ندارند، کدام انتخابات است؟ این انتخابات فقط یک پز است به دنیا که ما انتخاباتی هم داریم .

ملاها دموکراسی را هم به لجن کشیده اند.

کدام اصلاح طلب

اصلاح طلبی که برای تغییر بافت جمعیت عرب ها بر نامه ریزی می کند، اصلاح طلب است؟ اصلاح طلبی که اجازه می دهد زمین های وسیعی توسط حکومت قصب و تصرف شود و تبدیل به مزارع نیشکر شود، آّیا اصلاح طلب است؟ امثال ابطحی اصلاح طلب هستند که عامل بدبختی هزاران نفر هستد؟ سرکوب مردم عرب و کرد و بلوچ و ترک و ترکمن توسط اصلاح طلبان هیچگاه فراموش نخواهد شد.

آیا علیرضا علوی تبار که در وفات خمینی دیکتاتور یک صفحه کامل در مدح وی می نویسد اصلاح طلب است؟ گروهی دزد و فعال در سازمانهای امنیتی حکومت اسلامی ایران نام خود را اصلاح طلب گذاشتند که سهمی در چاپیدن ملت های ایران داشته باشند، آیا این اصلاح طلب است؟ امثال کروبی که سابقه زیادی در سیستم امنیتی ایران دارد آیا می تواند از اصلاحات صحبت کند؟

اصلاح چه چیزی

نکته اصلی این است که اصلاح چه چیزی؟ کجای سیستم را نگاه داشت و کجا را برداشت؟ کجای این سیستم اصولا برای ملت ها در ایران قابل قبول است؟ اصولا آیا رژیم سیاسی موجود در ایران آیا اصلاح پذیر است؟ آیا منحل کردن سپاه و اطلاعات و بسیج و اطلاعات در ایران اصولا امکان دارد؟ با این همه قدرتی که سپاه پیدا کرده است و قرار دادهای نفتی می بندد و پالایشگاه می سازد و این همه دلار بالا کشیده است، آیا می شود این ها را دیگر به این آسانی منحل کرد؟ ولایت فقیه چی؟ آیا اصولا اصلاح طلبان این فکر را دارند که ولایت فقیه را یکبار و برای همیشه حذف کنند؟ خیر هرگز چنین فکری نداشته و ندارند قصد آنان فقط طولانی تر کردن عمر نظام دیکتاتوری ملاسالاری در ایران است.

8 سال در قدرت بودن و هیچ کاری هم نکردند. عده بسیار کمی از این افراد بودن که نشان دادند صادقانه تغییر کردند و اکثریت فقط نقاب عوض کردند.

خاتمی سید خندان

در روزگاری زندگی می کنیم که تمساح ها هم لبخند می زنند. شعار آزادی سر می دهند. از تسامح هم حرف می زنند. در ویترین هم نیستند. واقعی هستند. 8 سال هم رییس جمهور می شوند.

انبوهی از جوانان در دوم خرداد 76 به خاتمی بر اساس وعده هایی که داده بود رای دادند. که بیشترش هم از ترس از ناطق نوری بود که رای نیاورد. وقتی که رای آورد تمام وعده و و عیدها را فراموش کرد.

خنده دار تر استدلال طرفداران احمق ایشان است که می گویند "نگذاشتند که کاری انجام دهد" باید گفت لیاقت شما همین است. 8 سال در قدرت بودن و چاپیدن ثروتها و مهیا کردن زمینه برای احمدی نژاد فاشیست را اگر نمی بینید مثال دیگری سراغ ندارم تا شما را از عمق غارهایتان به سوی روشنایی بیرون بکشم.

مگر اینهمه سرکوب را ندیدید؟ مگر سکوت خاتمی را مشاهده نکردید؟ از خواب بیدار شوید.

توسعه پروژه موشکی و تسلیحات کشتار جمعی در زمان خاتمی

در زمان سید خندان، تمساح خفته، سید محمد خاتمی، تحت عنوان گفتگوی تمدنها، برنامه توسعه پروژه های موشکی و تسلیحات اتمی، میکروبی و شیمیایی در ایران شروع شد.

ملاهای ایران که دین اسلام را به لجن کشیدند سراغ مفهوم دیگری رفتند تا آن را هم به لجن بکشند. گفتگوی تمدنها و لبخند دروغین فقط برای ایجاد فرصت سوزی برای تغییر نگاه جهان از پروژه حقوق بشر ملت های موجود در ایران بود.

حزب مشارکت و صدور بیانیه نزدیک انتخابات

حزب مشارکت نزدیک به انتخابات که می شود به یاد می آورد در ایران ملت هایی هم هست!! حزب مشارکت البته آنان را با نام قوم نام می برد. کجا بود حزب مشارکت در سرکوب مردم ترک و عرب و بلوچ و کرد و ترکمن؟ چرا یک صدایی از آنان در نیامد؟ مگر همین نشان نمی دهد که آنان هم شریک جرم هستند؟ خجالت نمی کشید فقط نزدیک انتخابات یادتان می آید که ملت هایی در ایران هم وجود دارند؟

سیستم فاسد فقط تولید فساد می کند. کسانی که در دهه شصت دلارهای آنچنانی بالا کشیده اند راهی به پاک دامنی ندارند.

راه حل بایکوت انتخابات فرمایشی است

وقتی مردم عرب اهواز حتی آب آشامیدنی سالم ندارند و از حداقل حقوق بهره مند نیستند وقتی که وزارت اطلاعات ایران جوانان های عرب را دستگیر می کند و در زیر شکنجه می کشد، شرکت کردن در این انتخابات معنایی ندارد.

اصولا مردم عرب احواز در بسیاری از انتخابات فرمایشی گذشته بسیار کم شرکت کرده اند و همین شرکت کم رنگ هم زیر فشار سرنیزه و تهدید به اخراج از کار بوده است.

انسان در انتخاباتی شرکت می کند که آزاد باشد، دموکراتیک باشد و رای دادن واقعا تغییری ایجاد کند. در سیستمی که خامنه ای دزد و جانی مسئول اول آن است هیچ چیز بجز فریب و دروغ کاری و دزدی بیرون نخواهد تراود. از کوزه همان ترواد که در اوست.

No comments: