Monday 11 May 2009

من از ایران دموکراتیک می ترسم


2009/05/11
یک آقایی مقاله ای نوشته بود با عنوان: ایران دموکراتیک مسلما فدرال خواهد بود. من حقیقتا از ایران دموکراتیک می ترسم.

دلیل این ترس هم این است که اگر لازمه فدرالیسم بودن و شدن ایران، این باشد که ایران دموکراتیک شود، این ترسناک است.

برای اینکه اروپا هفتصد سال طول کشید تا دموکراتیک شود و این آقا می خواهد ما را تا هفتصد سال دیگر تازه به امید اینکه بعدا فدرال بشویم، بدواند. تازه اگر فدرال شویم هم همین بردگی ها ادامه خواهد داشت که قبلا نوشته ام و باز هم خواهم نوشت.

حالا یکی ممکن است بگوید که ایران دموکراتیک شود که بد نیست. خب من اصولا فکر نمی کنم با این فارس ها و ملاها و با این ترکیب جمعیتی و این اساطیر و این تاریخ پشت سر اصلا دموکراتیک شود. بدبین هستم. یا بهتر بگویم واقع بین هستم.

جان دلم تا ایران با این فارس جماعت دموکرات شود این ملت های موجود حل شده اند و رفته اند. یا با نیت پاک این مقاله را نوشتی که اشتباه است و یا با غرض بد نوشتی که در این صورت خر خودتی.

2 comments:

Selma said...

looooooool
I really liked it.
You are right... it's like Eslahtalab ha vaghti be mellat haye gheir fars miguyand biayeed ba ma bashid bad hala osoole 15 va 19 ra ye karish mikonim.
And it never happened and never is gonna.
We should act smart.

Unknown said...

I agree. All we need to do is to increase our knowledge & awareness and BE UNITED and defend our rights & land ourselves. کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من